در فهرست زیر آمده است. این موارد با تعریف گامهایی مشخص از طریق اقدامات و مراحل تعیین شده، بر اساس دانش و مهارت اجرایی خلق شده و با مشارکت و آموزشهای لازم در هر سطح ارایه می شود . این خدمات مبتنی بر اهداف سازمان متقاضی ، نیات مدیران ارشد و صاحبان شرکتها ، با ابزارهای سنجش ، خروجیهای موثر و راهکارهای عملیاتی برای بهبود وضعیت جاری بسوی وضعیت مطلوب، طرحریزی و از طریق توانمندسازی کارکنان و تشکیل تیمهای چند وظیفه ای ، جاری خواهند شد . تعدادی از خدمات مشاوره ، که طراحی و آزمون شده است با جزییات مشروح در هر محور ، عبارتند از :
4- تسهیلگری در تدوین و تهیه برنامه های بهبود در حوزه مدیریت و نقشه راه فناوری و نوآوری .
5- مشاوره در تدوین استراتژیها و برنامه های توسعه و تعالی در آموزش و سیستم مدیریت منابع انسانی .
6- تسهیلگری در بازنگری، بهبود استراتژیها و اهداف نظام مدیریت عملکرد مبتنی بر تعیین مدل شایستگی ، استاندارد مشاغل و ساختارسازمانی .
7- مشاوره در اجرا و طرحریزی خودارزیابی ها ، ممیزی ، عارضه یابی و نگرش سنجی های ساختاریافته در حوزه ذینفعان درونی و بیرونی .
8- عارضه یابی و ارزیابی سطح بلوغ فرآیندهای سازمانی با هدف تعالی و توسعه فرآیندها .
9- مشاوره سیستمهای مدیریت کیفیت .